• BOTY
  • PÁNSKÉ
  • DÁMSKÉ
  • DĚTI
  • SPORTY
  • CYBER
  • OUTLET
Košík je prázdný

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží můžeš zdarma vrátit do 60 dnů (nebo do 14 dnů v případě speciálních produktů jako YEEZY) od obdržení objednávky.

JAK VRACET PRODUKTY

Vrácené produkty by měly být v pořádku. Ujisti se, že jsi z produktů neodstřihl/a štítky. Zabal všechny produkty do původního obalu.

Poštou

Vrácení zboží můžeš zahájit na webu nebo v aplikaci a postupovat podle pokynů. Před odevzdáním balíku na odběrném místě obdržíš všechny potřebné údaje.

Vrácení zboží zahájit

V prodejně

Pokud chceš zboží vrátit do některé z našich prodejen, nemusíš nic dělat online. Až navštívíš prodejnu, nezapomeň si nachystat číslo objednávky. Toto číslo najdeš v e-mailu s potvrzením.

Poznámka: produkty Yeezy a modely zakoupené v aplikaci Confirmed nelze vrátit.

VRÁCENÍ PENĚZ

Peníze ti vrátíme, až ti objednané zboží dorazí do některého z našich skladů a jeho kvalita bude schválena.

Pokud si jako způsob vrácení peněz vybereš elektronický dárkový poukaz, pošleme ti ho e-mailem ihned po schválení vrácení zboží.

Rozhodl/a jsi se, že chceš peníze vrátit stejným způsobem, jakým jsi platil/a za původní objednávku? Pak může trvat až 14 pracovních dnů, než se částka zobrazí na tvém účtu.

DALŠÍ POKYNY

Pro vrácení zboží mohou být stanoveny další pravidla.

Přizpůsobené produkty

Jedinečné produkty, které jsou vyrobeny speciálně pro tebe, lze vrátit pouze v případě výrobní vady.

Položky v limitovaném počtu

Některé exkluzivní produkty mají omezenou lhůtu na vrácení a lze je vrátit pouze do 14 dnů od obdržení objednávky. Při objednávce zjistíš, jestli je čas na vrácení zboží kratší.

Ochranná podšívka

Měla tvoje věc ochrannou podšívku? Vrácení zboží můžeme přijmout pouze v případě, že tato ochrana nebyla odstraněna, a to ze zdravotních důvodů.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

POTŘEBUJEŠ PORADIT?